woensdag 2 november 2016

Verborgen talenten?

Even spannend, deze blog schrijf ik vanaf mijn telefoon. Nog nooit gedaan, maar ik kan nu niet bij een computer. Iets met "roeien met de riemen die je hebt". Of zoals Pippi Langkous zei: " ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan".

Anyway, laten we terug naar het onderwerp gaan. Ik heb best wel iets spannends gedaan. Tenminste, voor een control freak en perfectionist als ik is het wel spannend. Vandaag heb ik een creatief uitstapje gemaakt én het met mijn volgers op Instagram gedeeld. Meestal vind ik het pas na honderdduizenden pogingen iets nieuws goed genoeg om te delen en zelfs dan ben ik nog niet 100% tevreden. Maar wilde ik mijn nieuwe motto 'goed is ook oké' in de praktijk brengen.

En waar hebben we het dan over, vraag je jezelf misschien af. Nou, we hebben het over handlettering. Op Instagram heeft @dutchhandlettering een maandchallenge (schrijf je dat aan elkaar?) gestart. Voor elke dag van november is er een quote bedacht die waarop je handlettering kunsten kan loslaten. Ik kwam Dutchhandlettering tegen via @gittepetit die ik al een tijdje volg. Zij doet ook mee met de challenge. Er is totaal geen druk. Als je een keetje niet kan, sla je gewoon een dagje over en haak je aan op het moment dat je wel weer kan.

Spannend zo'n nieuwe techniek. Zelf ben ik van mening dat ik helemaal niet zo goed kan tekenen, maar misschien verander ik nog van mening. Letters tekenen is tenslotte iets anders dan tekenlessen op de middelbare school. ;-)

Mijn excuses voor alle mogelijke spelfouten. Ik zie steeds maar een klein stukje van de tekst. De volgende keer kruip ik toch weer achter een computer. Bloggen via de telefoon heeft niet mijn voorkeur...

Fijne avond!
Doretta

ps. Ik doe een poging om de foto bij te voegen. Wel zo leuk hé :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten