dinsdag 4 oktober 2016

Bloggen...

Het leuke van de site van Blogger is dat je allerlei statistieken bij kan houden. Zo ook wanneer je voor het laatst geschreven hebt. Volgens de harde cijfers heb ik een heel seizoen niets geschreven. Shame on my ;-) En dat ondanks mijn goede voornemens...

Back on track
Maar goed, hier ben ik weer! De projecten die ik de laatste tijd gemaakt hebt, zijn toegevoegd in de fotogalerij. Tijdens het bijwerken bedacht ik dat ik misschien niet van alle projecten een foto heb gemaakt :-( Op een regenachtige dag zal ik even goed alle fotoarchieven doorpluizen.



Pols
Ergens vorig jaar heb ik mijn pols overbelast. Dit betekend: doseren... zowel het haken als het typen. Een van de redenen dat ik minder blogs geschreven heb.
Ondertussen ben ik wel zover dat ik niet meer dan 5 projecten tegelijk heb lopen. Dat is dan wel weer een mooie mijlpaal! En dat voor al een aantal weken, ik ben positief verbaasd.

Haakavonden
Samen met Lydia van Crochetnanigans organiseer ik 1 keer per maand een haakavond. Voor mij een mooi moment om aan die ellenlange WIP van de Granny Deken verder te werken. Dan komt 'ie toch ooit af ;-)
Heb jij nou ook van die ellendige WIP's liggen, van die projecten die toch nét wat groter zijn dan je dacht? Je bent welkom om aan te sluiten! Laat een reactie achter en je krijgt de juiste informatie. Een e-mailadres is daarvoor erg handig.

Ondertussen ga ik gewoon, op een iets minder hard tempo dus, door met haken en andere creatieve zaken! En ja, ik ga weer proberen om jullie daar via deze blog meer bij te betrekken. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten