donderdag 6 oktober 2016

Alle projecten starten hetzelfde

Het is heerlijk om niet teveel projecten tegelijk op de naald te hebben. Heerlijk overzichtelijk en het opstarten van nieuwe projecten gaat toch echt sneller. Want bij een bepaald aantal (het specifieke aantal wisselt steeds) gaat het toch tegen staan dat er niets af komt... 

Voor mijn verjaardag afgelopen zomer heb ik een paar bolletjes gekregen om het Feestvarken van Dendennis te maken. Het is een leuk patroontje en ook goed te doen voor een beginnende haker. Omdat ik ondertussen al wat meer ervaring heb én geen honderdduizend projecten tegelijk heb, was dit varkentje zo gewassen :-)
Nu dacht ik het probleem wat ik heb met het overzetten van de foto's van mijn telefoon naar mijn laptop verholpen te hebben, maar niet dus :-( De foto van het Feestvarken verschijnt vanzelf in de fotogalerij. Ik beloof je dat je hem zo herkent!

Tijdens het werken aan een nieuw project, bedacht ik mij dat alle projecten hetzelfde beginnen. Met het kiezen van de kleuren. Ik vind dat zo leuk om te doen! Lekker in een winkel rondstruinen, kijken naar alle keuze die er is. Bolletjes bij elkaar houden om te zien hoe ze bij elkaar kleuren. Voelen aan de wol of het de textuur heeft die je voor ogen hebt voor het project, heerlijk!

Onlangs ben ik gestart met een sjaal. Het patroon is van Saskia Laan. Zij houdt van tomeloos haken. Lekker achter elkaar door bezig zijn met een niet al te ingewikkeld patroon of een patroon dat zich steeds herhaalt. De kleuren had ik al in huis en bij dit patroon kan je inderdaad tomeloos haken! Nu ben ik ook bezig met het maken van een jurkje en ik denk dat de sjaal hier goed bij gaat kleuren. Dan ben ik lekker warm en kan ik de jurk straks lekker lang door dragen :-) Kijken of het lukt om deze foto wel naar de blog te toveren *fingers crossed* 

Yeah, gelukt! De kleuren zien er op de foto iets anders uit, maar volgens mij wordt dit een mooie match!
Ik ga gauw verder met haken en zet voordat ik daaraan begin nog even wat foto's in de Fotogalerij. Tot snel!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten