vrijdag 29 mei 2015

52 weken project

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden ben ik elke week een uurtje of zo aan het wandelen. Ik heb een gezellig wandelmaatje en onderweg zien we de mooiste zaken. Soms is het erg grappig, soms is het gewoon mooi.

Na een aantal gedachtenspinsels heb ik bedacht wat ik hiermee kan doen. Ik wilde al een poosje een 365 dagen project op starten. Nu weet ik dat ik niet zo'n held ben, elke dag aan een project werken wat ook nog interessant is om over te bloggen, hou ik niet vol. Het is natuurlijk wel leuk als het project enigszins kans van slagen heeft.

Vorige week zag ik een (ooh nou ben ik de naam van het beestje kwijt!) leuk beestje op het water met jongen. Echt leuk om een foto van te maken en te delen. Uiteraard had ik geen camera of telefoon bij me :( Maar dat bracht mij wel op het idee met betrekking tot Het Project.

Hierbij start ik mijn 52 weken project. Elke week maak ik tijdens mijn wandeling een foto. De enige voorwaarde is dat het tijdens mijn wandeling gebeurt. Er kan van alles op staan. Deze foto deel ik op Instagram. Mocht je mij willen volgen: dorettahagoort
Ook zal ik proberen om elke week over het project een blogpost te plaatsen.

Het enige is dan dat de naam van mijn blog niet helemaal meer klopt... Iemand suggesties?

Groet!
Doretta

Ps. Er komt een Sew Along aan van Sew Natural waar ik misschien aan mee ga doen :) Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten