donderdag 11 december 2014

Winter voorbereidingen

De projecten die het onderwerp zijn van dit blogbericht zijn al een poosje klaar... Fijne haaksels die je lekker warm houden. Nou ja, mij en hubbie dan :-) Dus als eerste is het wel op z'n plaats om mijn oprechte excuses te maken voor het late bericht. We zitten tenslotte alweer een poosje in de wintermaand december. Sinterklaas is vertrokken en over een week en één dag start de Kerstvakantie! Tussendoor ben ik nog even heel erg ontzettend verkouden geweest. Dat was zo erg, dat ik een week lang niet gehaakt heb... Dat was niet leuk, kan ik je vertellen. Maar nu ben ik weer terug en hard aan het werk. Ondanks, of misschien wel juist doordat, het ontzettend druk is op het werk. Gelukkig kan ik je ook vertellen dat het ook heel erg gezellig is daar :-)

Maar goed, winter voorbereidingen. Weet je, ik heb zo'n leuk haakboek voor m'n verjaardag gehad. Allemaal projecten met granny squares, maar dan anders. Zo heet het boek ook: Granny square maar dan anders. Er stond een ontzettend leuke col in. Tijdens de Kreadoe heb ik hiervoor mooie bolletjes ingeslagen en ben ik aan het haken gegaan.



Uiteindelijk moest ik iets meer onderdelen haken dan in het patroon staan. Dat krijg je als je haakt met een bolletje en een haaknaald die niet overeen komen met het patroon. Het resultaat is er niet minder om en daar gaat het uiteindelijk allemaal om. Nu zit ik te broeden of ik op een of andere manier met dezelfde kleuren leuke wanten kan maken.





De col voor hubbie moet nog op de foto. Zodra dit gebeurt is, komt 'ie in de wall of fame. Even geduld, m'n telefoon waar ik de foto's mee maak is opgestuurd ter reparatie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten