donderdag 13 november 2014

Haakprojecten

Er zijn weer een aantal mooie projecten van mijn haaknaald gegleden... Het waren wat kleinere projecten, vandaar dat ze allemaal in een keer genoemd worden. Al met al ben ik nu zo'n ruime twee jaar aan het haken, misschien zelfs al wel twee en een half jaar. Het verveeld nog steeds niet :-)

Eerst maar wat projecten showen... Er was weer een vraag binnen gekomen of ik voor iemand een kikker kon haken. Dit heb ik met alle liefde gedaan. Deze persoon houd ook van voetbal en vroeg of ik het Feyenoordlogo kon toevoegen. Het logo zelf is niet helemaal gelukt, maar het alternatief mag er best zijn.





Voor mezelf heb ik nog een telefoonhoesje gemaakt. Die was er nog steeds niet, maar een telefoon los in een vrouwentas vond ik toch niet zo'n heel goed idee. M'n sleutels zwerven er ook nog wel eens rond en een kras is dan gauw gemaakt. Maar de telefoonhoesjes uit de winkel waren niet echt wat ik zocht. Na wat speurwerk op het internet kwam ik een leuk patroontje tegen. Kleuren uitkiezen en gaan maar. Mijn telefoon is weer mooi beschermd :-)




Ondertussen is inktvis nr. 2 ook klaar... Afgelopen zaterdag ben ik met Lydia naar de Kreadoe in Utrecht geweest. We hebben een ontzettende leuke en gezellige meidendag gehad! Een hoop inspiratie opgedaan. Er zitten weer veel projecten in m'n hoofd die graag gemaakt willen worden. Ik heb niet alleen inspiratie opgedaan, maar ook mooie bolletjes gekocht. Onder andere om weer inkies te kunnen maken :-) Hieronder alvast een voorproefje van het project dat nu op m'n haaknaald zit.

Ready... Set... Go! De start van een nieuw project.

Work in progress
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten