zaterdag 20 december 2014

Kikkers en vakantie

Weer heb ik iemand gelukkig kunnen maken met een gezellige kikker. De afgelopen tijd heb ik wel vaker een kikker gehaakt voor iemand. Omdat ik het niet zo leuk vond om weer hetzelfde patroontje te maken, ben ik opzoek gegaan naar een andere kikker. Met hulp van mijn haakpartner is dit gelukt. Ik heb een boek te leen met weer te leuke patronen. Eerst snel de kikker gehaakt, maar toch ook maar gevraagd of ik het boek nog even mocht lenen. De uil die erin staat is ook zo leuk en vraagt er gewoon of ik 'm wil maken...

Voor mij is er nu een weekje vakantie aangebroken. M'n man is ook vrij, dus naast gezellige kerstactiviteiten hebben we ook nog een aantal andere gezellige dingen gepland. Even lekker tijd voor elkaar en om te ontspannen, ik heb er enorm veel zin in! Het haken gaat (waarschijnlijk, maar je weet het maar nooit) op een lager pitje deze week.

Ik wens jullie ook hele fijne dagen en alvast een ontzettend creatief nieuw jaar!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten