zaterdag 1 november 2014

Kreadoe 2014

In oktober ben ik erg druk geweest met allerlei zaken. Nu is november begonnen, een nieuwe maand en nieuwe blogberichten!

Volgende week is het weer zover: de Kreadoe. Een beurs vol met allerlei kraampjes van en voor creatievelingen. Ik hoop die dag lekker te kunnen rondstruinen met Lydia van Crochetnanigans. Veel inspiratie opdoen en wie weet nog wat leuke spulletjes kopen. Er zullen vast een aantal mooie bolletjes mee naar huis gaan. Wie weet vind ik ook nog wat mooie spulletjes om mee te snailmailen :-) Ik heb er in ieder geval weer veel zin in!

Ondertussen ben ik natuurlijk ook nog steeds aan de haak :-) De deken waar ik mee bezig ben wordt steeds mooier. Nu het soms wat kouder is, kan ik lekker onder de deken kruipen en verder werken aan dit leuke project...



Mijn telefoon had nog steeds geen hoesje. Na wat speurwerk kwam ik een leuk patroon tegen op het internet. Zie hieronder het resultaat. De telefoon mooi opgeborgen en niemand die dit hoesje heeft ;-)



Volgende week dus op pad om inspiratie op te doen en ondertussen werk ik lekker door aan de projecten die lopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten