maandag 29 september 2014

Cadeautjes haken

Er zijn een aantal maanden waarin ik meer verjaardagen heb dan anders. Na dit weekend zijn alle verjaardagen voorlopig weer voorbij... 
Een verjaardag is altijd een goed moment om cadeautjes te haken. Helemaal voor Nichtje die dit jaar twee werd en helemaal gek is van schapen. Dit mooie beestje kan nog echt blaten ook, super leuk! Nichtje was er ook helemaal blij mee. Een van de andere cadeautjes was een mooie kinderwagen en Schaap mocht er direct in liggen. Wat krijg dat beestje een goed leven....






Een van de Schoonzussen was ook jarig en weg van koeien. Daarvoor heb ik deze mooie koe gehaakt. 




Nadat Hubbie met de foto's op het werk gepronkt had, kwam er een bestelling binnen voor nog meer koeien. Ondertussen had ik een nieuw patroon binnen, een mooi moment om uit te testen natuurlijk!



Momenteel ben ik bezig voor mijzelf. En toch zijn er nog wat leuke tussendoor projecten. Zoals de inktvisjes. Vandaag ontdekte ik ook dat de Goedgemutste breicampagne weer van start is gegaan. Het eerste mutsje is alweer gehaakt. Bij beide projecten kan je aanhaken of bolletjes sponsoren. Benieuwd hoe? Neem dan contact met mij op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten