woensdag 24 september 2014

Technische uitdagingen

De afgelopen jaren heb ik ontdekt dat ik best aardig kan haken. Helaas ben ik niet zo'n digibeet. Momenteel heb ik ruzie met m'n e-mailadres doretta@hagoortenco.nl. Via dit adres ben ik dan (hopelijk) tijdelijk niet bereikbaar. Wil je mij toch een berichtje sturen dan kan dat door te reageren op een van de berichten op de blog of door mij te mailen op: dorettahofman@gmail.com.

Momenteel ben ik ook weer bezig om de blog aan te passen. Er zullen wat pagina's bij komen. Bijvoorbeeld een plek waar je alle tutorials kan vinden. Het zijn er nog niet veel, maar ik ben zeker van plan om nog meer tutiorals te schrijven voor jullie. Veel te leuk om te doen. De aanpassingen zullen niet heel schokkend zijn. Mochten er wel grote veranderingen zijn, dan zal ik daar even een berichtje over schrijven, zoals nu :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten