woensdag 6 augustus 2014

Kasper

Een van de projecten die vertraging heeft opgelopen was Kasper de Draak. Halverwege kwam ik maar niet uit het patroon. Toen herontdekte ik opnieuw welke voordelen haakpartners hebben: Lydia van Crochetnanigans (site in het Engels) begreep het patroon wel en heeft mij verder op weg geholpen. Toen was Kasper ook snel klaar :-)

Het is zeker leuk om op de site van Crochetnanigans te kijken. Lydia haakt, net als ik, ontzettend veel en ontwerpt ook zelf patronen. Je kan dus niet alleen haar projecten bewonderen maar ook vanaf haar site een eigen project opstarten.

Kom je een leuk project tegen maar kan je zelf niet haken? Stuur mij een berichtje en ik kijk of ik wat voor je kan betekenen :-)

En dan nu de foto's van Kasper!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten