donderdag 11 september 2014

September

September, de zomer is weer voorbij. 

Het was een leuke zomer met veel tijd om te haken. Ik ben zo druk bezig geweest, dat ik gewoon vergeten ben om jullie op de hoogte te houden. Ik hoop het nu allemaal wat beter bij te houden, maar ik beloof niks...




Wat is er de afgelopen periode allemaal gebeurt? 

Er zijn veel projecten afgerond, waaronder het naai project. Helaas was ik niet op tijd om de tas in te sturen. Ik had ruzie met de naaimachine en dat moest eerst bijgelegd worden. Hieronder foto's van de tas. De tas is aan twee kanten te gebruiken. Dus soms gebruik ik de groene kant, de andere keer de roze kant. Zo fijn, er kan lekker veel in! Het patroon kan je vinden op Sew Natural blog.





Er is weer een workshop voor beginners geweest! Het was erg gezellig en de dames hebben een leuke kennismaking gehad met het haken. Mocht je zelf ook willen leren haken, stuur mij een berichtje en we kijken samen wanneer je een workshop kan volgen. 

Naast haken voor jarige mensen, heb ik ook een bestelling gehaakt. Er was iemand die gehaakte koeien erg leuk vond maar zelf niet kan haken. Na het doornemen van de wensen ben ik aan de slag gegaan en is er weer iemand blij gemaakt.

Op de werktafel...


Wat staat er nog te gebeuren?

Ik wacht vol spanning op de uitslag van de zwemtest van mijn eerste inktvisje! Het is altijd even spannend of het inktvisje door de test komt. De uitslag zal binnenkort in mijn mailbox binnenkomen. 

Samen met Crochetnanigans heb ik een haak event georganiseerd. Samen haken en elkaar ontmoeten. Ook veel van elkaar leren en thee drinken. Mocht je erbij willen zijn, stuur dan een berichtje!

In haakland zijn er weer diverse haakuitjes waar ik naar toe kan gaan. De keuze is er reuze! Ik ben er nog niet uit waar ik allemaal heen wil. Misschien doe ik het allemaal wel. ;-)

En als laatste maar niet geheel onbelangrijk: er gaat weer volop gehaakt worden! Momenteel ben ik bezig met een cadeautje, een Lalylala (Carl de Cactus) en als langdurig project: een deken. Met de deken ga ik in de herfst verder. De deken is ondertussen al zo groot dat ik er lekker met m'n benen onder pas.

Jullie zijn weer up to date! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten