maandag 14 juli 2014

Restjes katoen...

Als je haakt maak je niet altijd het bolletje helemaal op, helaas! Dat betekend dat je met restjes blijft zitten. Op een gegeven moment had ik zoveel restjes, dat ik er iets op  moest bedenken. Een kleur bijkopen ging niet meer. Het kleurbad zou niet meer overeen komen. Het risico van werken met bollen uit verschillende kleurbaden is dat je kleurverschil hebt in je project. Dat kan bij sommige projecten de bedoeling zijn maar vaak is het gewoon erg jammer. Om nou met die restjes te blijven zitten leek mij ook geen goed idee.



Het idee om een vlaggenlijn te maken spookte al langer door mijn hoofd. Om dit te proberen heb ik de restjes gebruikt. Het resultaat beviel mij prima. Restjes waren op en ik had weer een leuk projectje. Het voordeel van de vlaggen is dat je deze zo groot kan maken als je zelf wil. 




Een voordeel van het opmaken van de restjes is dat je weer ruimte hebt voor nieuwe bolletjes!
Onlangs had ik een afspraak om samen met iemand naar een wolwinkeltje te gaan en thee te drinken (haken en thee drinken, het blijft een prima combi als je het mij vraagt). Het was erg gezellig :-) Doordat ik weer ruimte had, kon ik nieuwe wolletjes kopen. Ik heb me nog erg ingehouden maar er waren een paar bolletjes die ik écht niet kon laten liggen...




De buit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten