donderdag 23 januari 2014

Under construction

Er zijn weer een aantal dingen 'under construction'. Met andere woorden, ik ben weer met een aantal projecten tegelijk bezig. Aangezien er ook kraamcadeautjes tussen zitten, waarvan de pappa en mamma ook deze blog lezen, houden jullie dat project nog te goed. Wat ik er wel over kan vertellen is dat het een populair patroontje is. Ik had het op internet gevonden en was er meteen weg van. Ik had er ook direct een bestemming voor: mijn nieuwe neefje/nichtje to be. Een vriend van ons die binnenkort voor het eerst oom wordt (spannend!) heeft er ook één besteld bij mij. Mijn workshoppartner is ook met het patroontje bezig, om een beeld van de populariteit te geven. 

Brengt mij direct op het andere, grote project waar ik mee bezig ben: de workshop. Zoals gezegd vindt deze plaats op zaterdag 22 februari. Aanmelden kan tot en met 14 februari. Het wordt ontzettend gezellig! Je leert de eerste basis steken en gaat aan de slag met een patroontje. Meer informatie ontvang je via de mail, nadat je jezelf hebt opgegeven. De eerste aanmeldingen zijn al binnen en er zijn een beperkt aantal plaatsen!

Als  je wel eens in de Wachtkamer hebt gekeken, dan heb je daar Barbapapa met z'n vrouw en kinderen gezien. Ze zitten daar geduldig te wachten totdat ze gehaakt worden. Goed nieuws! Barbapapa en Barbaborre zijn af. Barbabenno zit op de haaknaald en is bijna af... Voor de overige Barbapapa figuren moet ik nog eens op stap voor de juiste kleur garen. De kleuren op internet kunnen verschillen van hoe de kleur in het 'echt' uit valt. Helaas heb ik tot nu toe nog geen tijd gehad om op garenjacht te gaan. Wordt vervolgd!

Barbapapa

Barbaborre
  
In mijn knutselkast liggen al mijn wolletjes op kleur bij elkaar. Het zijn er al een hoop en ik wilde eens wat ruimte maken voor nieuwe kleuren. Van sommige kleuren heb ik soms drie bollen liggen. Het lukt niet altijd even goed om in te schatten hoeveel ik nodig heb voor een project. Nou ja, beter te veel dan te weinig.
Op die plank lag ook al een tijdje pluizige wol te wachten. Het is een hele uitdaging om hier mee te werken, aangezien je de steken niet altijd even goed kunt zien. Van de week ben ik toch aan de slag gegaan. Het gaat aardig goed en ik denk dat dit wel een extra lieve knuffel wordt.


Under construction!


Nou, zoals je kunt lezen, genoeg projecten waar ik mij bezig houd. Als afsluiter een 'tussendoor projectje' voor een collega van mij.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten