woensdag 22 februari 2017

De Haakclub

Hallo allemaal!

Tijd om weer een afgerond project te laten zien. Ridder Roderick en draak Dibbes zijn ondertussen verhuist naar hun nieuwe baas, dus ze kunnen geshowd worden. Dit project heb ik gemaakt voor ons pleegkind die we de afgelopen tijd een fijn plekje mochten bieden, maar voor wie het nu tijd is om verder te trekken. We zijn blij dat we een tijdje met elkaar konden optrekken en bewaren leuke en warme herinneringen aan deze tijd. 





Het patroon komt uit Amigurumi & more van Tessa van Riet-Ernst. Een erg leuk project om weer te maken!
Er is nog een project die binnenkort van eigenaar verwisseld. Daarna zal ik het ook aan jullie laten zien.



Facebook herinnerde mij eraan dat ik drie jaar geleden een workshop gaf. Wat waren die gezellig! Leuk om mensen de techniek van het haken te leren. Het meest leuke is nog wel dat de meeste van de deelnemers nog steeds haken. Lydia en ik hebben ze goed besmet met het haakvirus, zullen we maar zeggen ;-)
Omdat samen haken nog gezelliger is dan alleen haken en je elkaar kan helpen als je vastloopt, is de Haakclub in het leven geroepen. Er zijn een aantal deelnemers van de workshop die lid zijn geworden van de Haakclub. Zo hebben we 1 keer per maand een gezellige avond. En ik heb een goede stok achter de deur om verder te werken aan dit project...



Ja, herken je ze nog? De vierkantjes waar ik ondertussen aan een (aantal) jaar geleden aan begon. Helaas nog steeds geen deken :( Maar het begint nu de goede kant op te gaan. Ik heb (denk ik) genoeg vierkantjes voor een deken. Dus ik ben begonnen om ze aan elkaar te zetten. Aan deze deken geef ik een aparte touch, op de foto niet helemaal goed te zien. Maar als de deken over een tijdje af is wel. Wordt vervolgd dus :-)

Mocht je zelf een keer willen aanschuiven bij de Haakclub om te kijken of je het wat lijkt, stuur mij een berichtje en ik geef je de details.

Groet en een fijne dag!
Doretta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten