maandag 6 januari 2014

Een warm welkom voor Gijs, de ijsbeer!

De kerstvakantie is echt weer voorbij, ik ben alweer twee dagen aan het werk geweest. Officieel was het toen nog wel vakantie, maar ja, docenten vinden het leuk (blijkbaar) om toetsen in de week na de kerstvakantie op te geven. Dus, aan mijn vakantie was een einde gekomen.

Ik had mijzelf als doel gesteld om alle lopende projecten (met uitzondering van de deken) af te ronden. Ergens ging het mis in mijn tijdsplanning en had ik minder tijd voor haken dan gedacht. Toch nog een heel eind gekomen hoor, bij 1 project is het alleen nog alles in elkaar zetten en Gijs is toch echt af :-) (het patroon staat in het boek van Christel Krukkert, Kleine knuffels haken).
Van Gijs had ik een mooie foto gemaakt (met de telefoon van hubbie) en via What's App naar mijn telefoon gestuurd, maar nu kan ik m'n nog niet vinden op de computer. Jullie zullen het met iets mindere mooie foto's moeten doen. Maar dat maakt niet uit... een warm welkom voor Gijs, de ijsbeer!








Met de deken ben ik toch wel aardig opgeschoten. Bijna alle vierkantjes zitten aan elkaar en het gaat steeds mee op een echte deken lijken. 




Even opfrissen, zo zien de vierkantjes eruit!




















Ik had nog even gedacht om mee te doen aan de Crochet Along 2014. Het lijkt mij toch beter om eerst deze deken af te maken en dan weer een nieuw, groot project op te zetten. Het idee van de Crochet Along is dat je elke week een stukje van het patroon krijgt en zodoende elke week weer een stukje verder werkt. Na een aantal weken heb je dan een deken (in dit geval). En niet alleen jij, maar iedereen die mee doet. Tussendoor laat je foto's zien van de vorderingen die je maakt. Maar zoals gezegd, moet ik eerst maar eens de deken afmaken waar ik nu mee bezig ben. En ik heb natuurlijk nog de plannen voor de workshop! Als je geïnteresseerd bent, stuur dan even een mailtje naar: doretta@hagoortenco.nl.

Fijne week allemaal en natuurlijk een gelukkig 2014! Volgens mij 'mag' het nog vandaag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten